سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 2452
کل یادداشتها ها : 3
خبر مایه


استقلال 

 

 

نازم خدایی راکه هستی رابانیستی دوستی رابی رنگ زندگی رابامرگ عشق رارنگارنگ رنگین کمان راهفت رنگ شا

 

پرک راصدرنگ ومن رادلتنگ دوست افرید.

نازچشمان نازت نازنین نازافرید نازداری نازکن نازت بنازم نازنین.

دم هرچی رفیقه گرم کمرهرچی رقیبه خم روی هرچی پر روی بی مرامه کم برای دشمنات ارزوی زلزله بم زیر چشم دشمنات نم الهی نبینی غم.

دردست قلم دارم از قلب بیان دارم ازنزدیک نمی بینم ازدورسلام دارم.

لیمونخورترش می کنی منو فراموش می کنی ادامس بخورتا باد کنی منو همیشه یاد کنی.

دوربودن ازعزیزان مشکل است امتحان باوفایی درجدایی حاصل است امشب این خانه عجب حال وهوایی دارد گفت وگو با دل دیوانه صفایی دارد همه رفتند ازاین خانه ولی غصه نرفت بازاین یارقدیمی چه وفایی دارد.

نازنین مثل قناری درقفس هرشب هوایت می کنم اسمان کوچکی دارم فدایت می کنم.

دل و زدم به دریا برات زدم پیامی فقط برای اینکه نگی که بی مرامی.

درمرام ما رفیقان نیست رسم ترک دوست عهد باهرکس ببندیم جانمان قربان اوست.

هرکجا یاد خدا بود تو را یادم هست هرکجا یاد خدا بود مرا یاد اور.

گاهی هستی گاهی نیستی کجاهستی بامانیستی هرجاهستی خیلی بیستی.

ادما رسمشونه پابند دلدارنمیشن خوب گرفتارمی کنن اما گرفتارنمیشن ادما رسمشونه شاخه به شاخه می پرن دل رو بیمارمی کنن اما پرستار نمیشن.

اسمونی یا زمینی هرچی هستی نازنینی توی قلب کوچک من همیشه عزیزترینی.

گنج قارون مال قارون مارو چه به مال دنیا گنج من یه تار موته نمی دم به کل دنیا.

التماس به خدا شجاعت است اگربراورده شد رحمت است اگربراورده نشد حکمت است التماس به خلق ذلت است اگر براورده شد منت است اگر براورده نشد خفت است.

ای کاش زندگی فوتبالی بود تا خوشی را پاس جدایی را شوت بی وفایی را اوت غم را افساید ومحبت را گل می کردیم.

زیباست که با خدای خود چت بکنیم درسایت نماز شب عبادت بکنیم ای کاش که ما فلاپی دلها را به عشق اهل بیت فرمت بکنیم.

گرخواهی که جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد.

باهر که نشستی مکن طرح رفاقت که هر بی سرو پایی نشود محرم رازت.

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق ز، هر بی سرو پایی نکنیم.

مهدی جان:

سوالی ساده دارم ازحضورت من ایا زنده ام وقت ظهورت اگرکه امدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در

رکاب تو بمیرم.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ